Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Söka: Mössjägare och kissekatt i Värmland  (läst 860 gånger)

Sugus

• Värmland
Värmland Söka: Mössjägare och kissekatt i Värmland
« skrivet: 25 aug-16 kl 09:17 »
Hej

Vi (föräldrar och 3 barn) letar efter en katt till kela och jagar möss. Hon kommer att vara uteslutande på gården och i stallet / snickeri hemma. Vi kommer att kärleksfullt vårda dem och underhålla och upprätta det är en trevlig plats att sova.

Katten bör vara vaccinerade, avmaskade och flisas. Hon kan vara unga men även äldre.

Mvh

Sugus

bullen11

• Västergötland
SV: Söka: Mössjägare och kissekatt i Värmland
« Svar #1 skrivet: 04 jan-17 kl 09:45 »
Hej!

Såg ditt inlägg nu, då jag har en hankatt som skulle behöva ett nytt hem.Det är ju längesedan ni annonserade och har ju säkert hittat en redan men jag gör ett försök.Alfons heter katten och är en kolsvart,kastrerad,jättefin hankatt på två år.Han är tillgiven och kelig och van att vara ute.Vi bor på landet.Det som gör att jag tror att han skulle uppskatta ett nytt hem är att han inte är så snäll mot andra katter och hos mig finns några stycken.Det fungerar men han vill gärna bråka med dom andra.Men ni kanske också har fler och då är det ju inte så lämpligt.

Dela detta:

* Inloggade just nu

237 gäster, 10 användare (1 dolda)
javill, lbr, Henrik F, Oskari, hsd, elinkristina, Henrik S, Efwa, Morgi

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidning jag någonsin har läst!
/Jeya M

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser