Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Brevvän  (läst 990 gånger)

Pirella

• Östergötland
Brevvän
« skrivet: 08 aug-16 kl 00:20 »
Jag har en tjej som är snart 11 år och som vill ha en brevvän. Hon vill skriva riktiga brev, inte mess eller mejl. Hon är intresserad av våra höns, kaniner och katter, Harry Potter, Minecraft, Pet Shops och My Little Pony (tror jag... Sånt där ändrar sig snabbt). Hon gillar att läsa, rita, skapa serier och historier. Och hon skulle gärna vilja skriva riktiga brev till nån - tjej eller kille - som hon har något gemensamt med. Hojta om du råkar ha en lämplig unge!  :)

Weasel

• Skåne
SV: Brevvän
« Svar #1 skrivet: 08 aug-16 kl 11:57 »
Jag har en liten tjej som snart fyller 7. Är hon kanske för liten tror du? Är ganska stor skillnad på 4 år i den åldern:) Hon har lärt sig skriva nu förra terminen i förskoleklass, så det skulle ju inte bli speciellt långa brev, men intressena är hyfsat lika. Kaniner, djur i allmänhet, rita, sy, pyssla, simma.
Bor på en liten gård med man, tre ungar, ungersk kuvasz, katter, gotlandskaniner och islandshästar.

Pirella

• Östergötland
« Svar #2 skrivet: 09 aug-16 kl 17:38 »
Jag pratade med dottern, och hon vill gärna skriva! Skicka namn och adress i ett meddelande, så kommer det snart ett första brev. :-)

Ron NL-S

• Dalarna
« Svar #3 skrivet: 11 aug-16 kl 20:36 »
Jag har en dotter som är 10 och hon älskar det mästa som din dotter gör.
Hon får gärna skriva Elsa!

Pirella

• Östergötland
« Svar #4 skrivet: 11 aug-16 kl 21:43 »
Skicka namn och adress i ett meddelande, så kommer det alldeles säkert ett brev till Elsa snart!

Ron NL-S

• Dalarna
« Svar #5 skrivet: 16 aug-16 kl 07:46 »
gjort.

Dela detta:

* Inloggade just nu

353 gäster, 1 användare
magtob

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning där det mesta tas upp! Klart prisvärd läsning.
/Theo

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser