Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker traktorvagn, båttrailer, husvagnsunderrede eller liknande för vagnsbygge  (läst 415 gånger)

Nauti

Hej!

Nu efter att nästan ha fått råd med ett torp men som inte fungerade i slutändan så har jag blivit sugen på att ta tag i att försöka närma mig det livet ändå. Det var för mycket visionerande utan att få utlopp för det. Nu har jag börjat designa på en vagn i mitt huvud och letar efter någonting att bygga det på. Måtten kommer att vara 2,5 m * 6 m och jag vet inte riktigt vad det kan väga, men har räknat med att vilja ha en vagn som klarar uppåt tre ton i alla fall.

Vet inte hur sannolikt det är att finna det här, men många känner nog bönder som har gamla robusta traktorvagnar liggandes. Det får gärna vara med boggi men det är ju inte nödvändigt egentligen.

Tack och hej!

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jättenöjd och glad över tidskriften Åter!
/ Märit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser