Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  36-årig hästtjej (i norra Småland) söker...  (läst 1499 gånger)

varmavantar

• Småland
36-årig hästtjej (i norra Småland) söker...
« skrivet: 22 maj-16 kl 09:07 »
Hej!

Vet inte om detta är rätt forum, men det känns iallafall mer rätt än "vanliga" dejtingsidor där de flesta verkar ha andra intressen än de jag har...

Vem är då jag? Jo, jag är en glad 36-årig tjej som arbetar med djur och har egen hästgård med hästar, hundar, katter, höns, grönsaksodling och fruktträd! Dessutom egen strandremsa och nära till skogen! :) Gården är perfekt och jag trivs som fisken i vattnet! Alltså är jag inte så intresserad av att flytta. Däremot saknar "Eva" sin "Adam" i detta "paradis"...! ;) Jag har haft en hel del sorgligheter senaste åren, men har nu rest mig upp och blickar framåt. Men även om jag fyller dagarna med massor av aktiviteter, både med mitt arbete, djuren och gården, samt vänner, bugg, resor mm, så finns där ändå en ensamhet... kanske finns det någon snäll, omtänksam, kramgo och jordnära kille/man därute som också saknar någon? Hör gärna av dig isåfall! :)
Kram

jörmundur

• Medelpad
SV: 36-årig hästtjej (i norra Småland) söker...
« Svar #1 skrivet: 29 maj-16 kl 18:09 »
hej. sitter på min egna gård i andra änden av landet. lycka till önskar jag dig!:)
Bor på en gård med dotter, Älskar skog o åker. pysslar med smide,Timmring, hantverk, slöjd, choklad,, Vänner, Hundar, Höns, vatten o naturen.....
God mat, musik, MF165, lite odling.
http://www.youtube.com/watch?v=vC_c87xJwvc

Smålänning82

• Norge
« Svar #2 skrivet: 07 jun-16 kl 07:30 »
PM

Benkes

• Händig man ny i Skåne län
    • Skåne
« Svar #3 skrivet: 07 jun-16 kl 08:15 »
Hej heter Bengt bor i Norrköpng
Är 49 år
Har företag inom trädgård och anläggning mm
Händig stark o jobbar med hästar o gård
Bor i stan just nu
Flyttbar
Så om händig o stark kille o låter okej
Ja saknar någon seriös tjej
En singel man

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastiskt inspirerande
/Catarina L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser