Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Medial hjälp finnes här :)  (läst 886 gånger)

strixaluco

• witchy mama
    • Västergötland
Medial hjälp finnes här :)
« skrivet: 16 maj-16 kl 19:08 »
Hejhej!

Jag är en trettiotreårig Jolene som vill utveckla mina mediala krafter mer. Så jag slänger ut en tåt här och hoppas att detta är rätt forum och rätt ämneskategori :)

Sen jag var liten har jag haft möjlighet att se och tala med de som vi inte längre har bland oss. Även hitta saker som är borttappade, se med djur och känna in skador i kroppen hos andra.
För ett tag sedan så intensifierades allt detta och nu vill jag se vad jag kan göra på distans.
Låter det intressant? Kanske kan jag hjälpa dig på något sätt? Pm:a gärna så ska vi se om vi inte kan lösa det :)

strixaluco

• witchy mama
    • Västergötland
SV: Medial hjälp finnes här :)
« Svar #1 skrivet: 01 jun-16 kl 10:39 »
Glömde skriva att jag gärna vill ha feedback :)

jörmundur

• Medelpad
« Svar #2 skrivet: 04 jun-16 kl 19:31 »
hej, du får gärna känna in mig o se vad som vankas framöver, vad jag ska fokusera på eller så:)
Bor på en gård med dotter, Älskar skog o åker. pysslar med smide,Timmring, hantverk, slöjd, choklad,, Vänner, Hundar, Höns, vatten o naturen.....
God mat, musik, MF165, lite odling.
http://www.youtube.com/watch?v=vC_c87xJwvc

ManPåGården

• Har frys och källare full efter sommar och höst.
    • Småland
« Svar #3 skrivet: 20 jun-16 kl 21:07 »
För länge sen fick jag en fleectröja i typ julklapp. den hängde på dörren när jag kom hem utan avsändare. Vem kan detta vara.
Har hört med vännerna men inte fått något svar så undran finns kvar.
Kan detta vara något?
/Z
Älskar Natur dans Uppfinningar och människor

Dela detta:

* Inloggade just nu

248 gäster, 9 användare (1 dolda)
Gika, Ekibacken fjäderfä, dr.blom, Faun, Fjäll-gujne, Kiwisailor, Byrålåda, Luffsen

* Forum

* Om tidningen Åter

- Precis som flera andra skriver så är det här en tidning som aldrig tycks bli inaktuell. Det senaste numret är precis lika intressant som det som kom för flera år sen. Att varje nummer har ett sorts register på baksidan som ger en snabb överblick av vad tidigare nummer sedan många år tillbaka har handlat om, gör det lätt att hitta precis vad man vill läsa om just nu.

Har man läs-svårigheter kan man dock ha lite invändning mot det lilla typsnittet och den täta texten, speciellt annonserna och baksidorna med extra liten text mot en flerfärgad bakgrundsbild.
/Jennifer

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser