Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Söker drängarbete!  (läst 770 gånger)

PatrikLundin

• Skåne
Skåne Söker drängarbete!
« skrivet: 09 maj-16 kl 11:54 »
Hej!
Mitt namn är Patrik och jag är en 23årig student som inte räds för hårt arbete. Under min uppväxt har jag lärt mig vikten och nöjet av att hjälpas åt i gårdsarbete och nu när jag är i Skåne vill jag fortsätta med det. Jag är bra med djur och har inga allergier, hämningar eller skador.

Behöver ni eller någon ni känner hjälp? Ett extra par händer på gården eller i bruket. Någon som hjälper till då tiden eller orken inte räcker till. Hör av er till mig för enskilda arbetsuppdrag eller hjälp över längre tid! Ersättning enligt överenskommelse, mat, boende eller en slant.

Ser fram emot att höras vid,
Patrik
mail:patrik.lundin.123@hotmail.com
tel:0738087759

P.S
Hästar är ett stort plus!
« Senast ändrad: 09 maj-16 kl 12:04 av PatrikLundin »

Alexn72

• Skåne
SV: Söker drängarbete!
« Svar #1 skrivet: 10 maj-16 kl 08:34 »
var i skåne är aktuellt?
Är det intressant att bygga hus?, dränera , dvs inga djur direkt?

FreeMe

• Skåne
SV: Söker drängarbete!
« Svar #2 skrivet: 12 maj-16 kl 23:49 »
Hej

Jag skulle eventuellt kunna erbjuda både tak och jobb :-)

Titta gärna på http://www.wwoof.se/host-list/WWOOF-SE-2/] [url]http://www.wwoof.se/host-list/WWOOF-SE-2/[/url] så kan du läsa en hel massa och se några bilder.

Hör av dig om det verkar intressant så kan vi börja med att talas vid och se hur det känns, gärna över skype så vi kan se varandra.

Med Kärlek

Pontus

Dela detta:

* Inloggade just nu

382 gäster, 10 användare (1 dolda)
donderboss, Lasse-hatten, grimbart, Rosentorp, Adels, Larus Canus, Banelinjen, litenJo, Liisa

* Forum

* Om tidningen Åter

-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser