Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Närke Gotland med genbanksintyg  (läst 781 gånger)

Morsan

• Närke
Närke Gotland med genbanksintyg
« skrivet: 06 mar-16 kl 18:52 »
Renrasiga gotlandskaniner kommer att finnas leveransklara i mitten/slutet av april. Finns obesläktade kullar om man vill bilda blivande avelspar. Vi väntar fler kullar!
Kaninerna har givetvis genbanksintyg och är efter trevliga föräldrar som hanteras regelbundet, förra årets kaniner har blivit väldigt sociala. Perfekta hushållskaninerna. De är födda och bor ute året om.

Våra salu kaniner kommer att finnas på vår hemsida när de blivit tillräckligt stora.

www.laggaretorp.se

Morsan

• Närke
SV: Gotland med genbanksintyg
« Svar #1 skrivet: 09 apr-16 kl 08:23 »
Nu är de första kullarna nästan levklara! Välkommen in på vår hemsida, där alla ungar finns på bild med härstamning. Fler kullar planeras under året.

Morsan

• Närke
« Svar #2 skrivet: 26 apr-16 kl 08:58 »

Just den här fina hanen exempelvis skulle jag gärna se komma till annan (blivande?) genbank! Han är riktigt trevlig på alla sätt och vis, framåt och nyfiken och mycket lätt att hantera. De andra kaninerna har också väldigt fint temperament men han är liksom alltid först framme.

Leveransklara!

Morsan

• Närke
« Svar #3 skrivet: 07 jul-16 kl 22:15 »
Nya kullar finns leveransklara om cirka en månad. Ungarna finns med bild och stam på hemsidan. Kan tänkas byta mot höns beroende på vad det är. Välkomna!

Dela detta:

* Inloggade just nu

435 gäster, 6 användare (1 dolda)
Radar, I_am_mine, Muu, Husky 400, Fundersam

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser