Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Finns det kanske ett kollektiv för oss?  (läst 1035 gånger)

IvoLinnea

• Skåne
    • Mathilde Agborg
Skåne Finns det kanske ett kollektiv för oss?
« skrivet: 08 jan-15 kl 14:15 »
Hej!

Finns det ett kollektiv i utkanten av Malmö eller närliggande Skånedelar som har någon form av öppenhet och önskan om att välkomna en tjej med en hund och en delvis närvarande/delvis frånvarande pojkvän att bo på denna plats i sitt lilla tiny house? Det hade varit mycket kul i så fall! För då slipper jag leta mer.

Skulle kunna betala en liten hyra, eller erbjuda hjälp på platsen med det ena eller det andra mot att få vagnsplats. Ambitioner att odla och vara självförsörjande på platsen :)

Vagnen (mitt tiny house) börjar byggas om ett par månader och är kanske klart i sommar. Kommer att ha en studiecirkel kring bygget.

Kram från Mathilde

kajsa maria

• Dalarna
SV: Finns det kanske ett kollektiv för oss?
« Svar #1 skrivet: 14 jan-15 kl 00:13 »
hej mathilde!
såg din annons och har tyvärr inget att erbjuda men letar efter typ exakt samma sak som dig! hörna gärna av dig om du får napp av någon som vill ha vagnsfolk!

vänliga hälsningar kajsa

Dela detta:

* Inloggade just nu

205 gäster, 4 användare (1 dolda)
magtob, Jesus Kristus Är Guds Ord, andreasmh

* Forum

* Om tidningen Åter

- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser