Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Landet utanför Götet  (läst 2152 gånger)

Hejhej

Västergötland Landet utanför Götet
« skrivet: 21 mar-14 kl 18:04 »
Hej!

Vi är några som bor på en asgrym gård utanför Gbg, på Hisingen. Det finns plats att bo här med oss framöver. Det är tre lgh i ett hus, det finns en lgh (2:a för max två pers) och en del i lgh ledigt.

Vi söker någon/några som verkligen vill bo på gård, gärna över längre tid, är lite intresserad av att fixa och trixa med det som behövs, göra gemensamma grejer, finns massa möjligheter till diverse projekt. Inga problem att få privacy också. Och det är fullt möjligt att hänga i stan mkt, går bussar men det är gött med bil.

Vi har många intressen, t ex hästar och katter (finns på gården så allergiker är svårt...), fotboll (kolla på alltså!), vänsterpolitik, smide osv osv. Vi söker en rätt vuxen person, som gärna är rolig! ;) Vi är medelvuxna, 30-40 år och hyfsat roliga!

Skriv din mail/tel i kommentaren så hör vi av oss.

Hejhej

SV: Landet utanför Götet
« Svar #1 skrivet: 21 mar-14 kl 18:10 »
Går bra att maila direkt också: draengen@gmail.com

MisterIster

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 22 mar-14 kl 17:57 »
Hej dräng, allt väl med er? Jag är grymt nyfiken då eder annons och är också i behov av ett hem. Jag är snart 26 år gammal och älskar livet på landet. Är nyligen hemkommen från några års resande. Mina intressen är bland annat. Rita, pyssla , fixa ,  odla  och läsa. Alkohol har på senare tid övergett  men har inga problem med andra som gillar att frukta strupen så att säga.  Hör gärna av er. Mitt nummer är 0720338279 och mailadress: robin.affelin@gmail.com
Dont Panic! It's Organic

ilbecka

« Svar #3 skrivet: 30 mar-14 kl 18:42 »
Halloj! Låter kul det där. Jag gillar landet men att ha nära till stan. Jobbar som journalist, håller på med improteater i göteborg å alingsås på fritiden, ska utbilda mig till personlig tränare i höst. Lugn på ett utflippat sätt. Social, men gillar att vara själv också. Tycker väldigt mycket om skogen å katter. Skulle gärna vilja ha en egen teater samt odla ärtor å solrosor. Är 42 enligt födelsebeviset, fast det är det ingen som tror på. mejla gärna på ilbecka@yahoo.se å ha det gött i vårsolen!
Vänligen Petra

starkaIda

« Svar #4 skrivet: 20 apr-14 kl 00:40 »
Finns det fortfarande plats? Kan flytta in i juni, heter Ida och är 20 år. Amatör kryddodlare och jobbar som värvare för greenpeace. Har inte bott i kollektiv innan men har velat pröva det länge! Är fri och kärleksfull av mig, tolererar alla djur och människor och kommer överrens med de flesta. Brinnande passion för naturen och tycker om att umgås med människor av alla åldrar och typer!

Hejhej

« Svar #5 skrivet: 11 maj-14 kl 19:22 »
Det är nu uthyrt, fungerade inte att ta bort annonsen :/

maylafry

• Uppland
« Svar #6 skrivet: 02 jan-15 kl 22:33 »
Hej!

Jättesent ute men någon kanske har flyttat ut? :-) Ifall så är fallet får ni gärna höra av er, tycker det låter så fantastiskt! Jag, min pojkvän Johan och min islandshäst Undri flyttar till Gbg i månadsskiftet jan-feb, jag ska börja plugga läkare och Johan är färdig systemvetare o ska hitta jobb. Vi är 26 år, sociala och trevliga men håller på mycket med våra fritidssysslor (jag=hästar, Johan=spela indiska trummor.) Jag har även en liten hund på deltid men hon kan stanna i Uppsala hos mina föräldrar ifall hon inte passar i boendet jag hittar. Hon älskar att skälla ut främmande människor men är världens underbaraste när man lär känna henne.

Jag vill gärna vara delaktig i en gemenskap, är händig och tycker om att ha någorlunda städat runt omkring mig. Ja som sagt. Säkert uthyrt men slänger ut en förfrågan för säkerhets skull, man vet aldrig. :-)

mail: maylafry@gmail.com
tel: 076-2 619 905

Dela detta:

* Inloggade just nu

227 gäster, 2 användare
malinski_, Ett svart får

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser