Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Dalarna Dalmas öppen för förslag  (läst 3062 gånger)

Non Profane

• Dalarna
Dalarna Dalmas öppen för förslag
« skrivet: 06 sep-13 kl 12:57 »
Hej alla! :)
Provat några dejtingsidor utan framgång. Kanske jag sökt på fel ställe? Känner att jag har oerhört mkt att bidra till en partner, ja andra medmänniskor också. Det här är vad jag skrev, får se om nån nappar?  ;)

Är en öppen, jordnära, positiv och kärleksfull man med mycket att ge och bidra med.

Några av mina intressen är, naturen, en god bok, personlig utveckling, träslöjd, mineraler och geologi, teknik, gamla hantverk, ekonomi, historia, motorsporter, ishockey och det okända.

Söker en romantisk, öm och gosig kvinna som gärna har en önskan om att bli något sånär självförsörjande. Gärna humor och självdistans och inte rädd för att ta i o sedan slappa lite :-) Skulle du vilja ha någon som ger dig kärlek och närhet, även när det är svårt, som finns där även om du råkar göra misstag, ser dig som den person du är och låter dig vara den och ger utrymme/tid till det? Göra saker tillsammans och utvecklas som ett par/sig själv och stärka banden och kärleken? Ta hand om varandra, ge både tröst, stöd och glädje? Inte är rädd att ge en spontan kram och/eller kyss, bara sitta ner, hålla om varandra/handen? Mina händer är helande och varma :)

“If you wish to understand the Universe, think of energy, frequency and vibration.”

- Nikola Tesla

Allt gott till de underbara personer som visat sig här och delar med sig av sina kunskaper... Hoppas kunna bidraga mer i mån av tid.

Nina W

• Värmland
SV: Dalmas öppen för förslag
« Svar #1 skrivet: 07 sep-13 kl 17:41 »
-Du skulle väl kunna berätta lite mer. Ålder, om du har barn, är flyttbar och ungefär hur du vill att en kvinna ska vara. Står ju bara att hon ska vara kramgo och dela ditt intresse att bli så självförsörjande som möjlig. Själv är jag nog ingen för dig än fast jag är singel!

Non Profane

• Dalarna
« Svar #2 skrivet: 07 sep-13 kl 18:36 »
Är 46 och har 2 flickor, 9 och 7 år. Synd att du Nina drog den slutsatsen utan att känna mig.....

Sjaunja

• Västerbotten
« Svar #3 skrivet: 08 sep-13 kl 09:50 »
Vad betyder din profilbild?

Non Profane

• Dalarna
« Svar #4 skrivet: 08 sep-13 kl 10:48 »
Att EU är en dålig idé, codex alimentarius t.ex.

DiselDoris

• Södermanland
« Svar #5 skrivet: 08 sep-13 kl 16:39 »
Jag har precis avslutat ett förhållande där jag saknade det mesta du beskrev. Fast det är det jag söker och trodde jag funnit.

Non Profane

• Dalarna
« Svar #6 skrivet: 09 sep-13 kl 11:37 »
Separationer kan sätta sina spår, men vara utvecklande också när tiden läkt såren. Kanske får omvärdara det man söker, det har jag fått göra..

Potatisblomma

• Södermanland
« Svar #7 skrivet: 09 sep-13 kl 14:01 »
Står ju bara att hon ska vara kramgo och dela ditt intresse att bli så självförsörjande som möjlig.

Bra grundförutsättningar, skulle jag vilja påstå  ;) Resten kan kompromissas om, ifall man nu inte söker en klon...
Landsflykting i storstan...

DiselDoris

• Södermanland
« Svar #8 skrivet: 09 sep-13 kl 15:43 »
Separationer kan sätta sina spår, men vara utvecklande också när tiden läkt såren. Kanske får omvärdara det man söker, det har jag fått göra..

Ja så är det. Just nu är det fullt upp med att bearbeta separationen, och en hel hoper annat som hänt i år. När allt är klart har man kanske helt andra värderingar och får börja om på ny ruta i livet. Lite spännande.
Hur länge har du varit singel?

Non Profane

• Dalarna
« Svar #9 skrivet: 10 okt-13 kl 20:08 »

Ja så är det. Just nu är det fullt upp med att bearbeta separationen, och en hel hoper annat som hänt i år. När allt är klart har man kanske helt andra värderingar och får börja om på ny ruta i livet. Lite spännande.
Hur länge har du varit singel?

Hej alla! Varit lite mycket ett tag nu, men nu är jag tillbaka :-) Jag har varit singel sen slutet på -00 talet, haft några få kortare förhållanden sen dess, men jag har nog tänkt/kännt fel kanske? Sent ska "syndarn" vakna ;-) Men alltid lär man sig nåt och utvecklas. Så, jag börjar om på ruta ett med en massa nyttiga erfarenheter, är bara halvvägs i livet så mycket finns fortfarande kvar att uppleva och känna :-)

Maskros74

• Dalarna
« Svar #10 skrivet: 19 dec-16 kl 22:29 »
Vilken fin annons. Hur har det gått för dig?

LimJans

• Dalarna
« Svar #11 skrivet: 20 dec-16 kl 07:45 »
Vilken fin annons. Hur har det gått för dig?

Han har inte varit inloggad på nästan ett år, får se om du får något svar :)

Non Profane

• Dalarna
« Svar #12 skrivet: 20 dec-16 kl 08:46 »
Hej!

Tack så mycket...  Jag är fortfarande öppen för förslag ;-)

//Håkan

Miafalun

• Dalarna
« Svar #13 skrivet: 18 jan-17 kl 23:30 »
Hej Håkan!
Är du fortfarande ledig och öppen för förslag? Jag har precis som du provat vanliga datingsajter med dåligt resultat... Bedragare, kåtbockar eller väldigt försiktiga människor som inte ens vågar svara på ett meddelande... Jag är biolog, försöker leva miljömedvetet men är ingen fanatiker. Vill försöka odla mer själv och gärna skaffa bin och höns. Söker kärlek och närhet, ömhet och uppmärksamhet...
Hör av dig om du vill prata mer!
/Mia

ulandin

« Svar #14 skrivet: 21 jan-17 kl 15:56 »
Hej Håkan! Jag blir mycket nyfiken på dig, Har jobbat på andras gårdar men är nu redo att driva något eget med en partner. Har bott en del i Dalarna innan och trivts. Vill odla och ha djur, kurser i hälsa och personlig utveckling. Är kärleksfull och romantisk som tycker kommunikation är viktigast i varje relation, att finnas för varandra som du beskriver är precis det jag också söker. Jag har också gett upp på nätdejting. Hoppas på svar för vidare kontakt: ulandin@icloud. com

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser