Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  -  (läst 1163 gånger)

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
-
« skrivet: 17 sep-12 kl 20:18 »
-
« Senast ändrad: 26 nov-12 kl 20:27 av DanieӀ »
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

4-ever

• Skåne
SV: När rör de på sig?
« Svar #1 skrivet: 17 sep-12 kl 20:34 »
Mina började rumla runt dag 2 och 3.. Sen var det ingen hejd på dem  :P
Nytorp2089 hittar ni oss på fb. Göingegetter, Linderödsgrisar, fjällnära kossor, myskankor, skånegäss, höns, gotlandskaniner. Försöker bevara det "gamla" för att överleva ;)

Schaman

• Västergötland
    • Ankparadiset
« Svar #2 skrivet: 17 sep-12 kl 21:38 »
Beror lite på om det finns okläckta ägg kvar. Gissar att det börjar röra på sig inom 2 dygn  :)
Är främst intresserad av myskankor och bor strax söder om Göteborg.

4-ever

• Skåne
« Svar #3 skrivet: 17 sep-12 kl 21:50 »
De kommer nog snart att börja springa runt ska du se.
Tror att de kommer vara på rymmen i morgon :)
Nytorp2089 hittar ni oss på fb. Göingegetter, Linderödsgrisar, fjällnära kossor, myskankor, skånegäss, höns, gotlandskaniner. Försöker bevara det "gamla" för att överleva ;)

Schaman

• Västergötland
    • Ankparadiset
« Svar #4 skrivet: 18 sep-12 kl 19:15 »
Kul att det gick så bra. Nu väntar vi på bilder på de små då myskällingar är så fina att se på!  :)
Är främst intresserad av myskankor och bor strax söder om Göteborg.

Dela detta:

* Inloggade just nu

550 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser