Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Men vad f-n ! Granngården slutar sälja hampaströ !!  (läst 8619 gånger)

FM

• Skåne
SV: Men vad f-n ! Granngården slutar sälja hampaströ !!
« Svar #20 skrivet: 20 jul-12 kl 12:11 »
Jo, den sidan hittade jag med... Problemet är ju fraktkostnaden tycker jag!  Det är ju inte så att balarna går ner i ett vadderat kuvert  ;D

Hahaha behöver dom vadderat kuvert? ;) ;D

Det stod att dom försökte få till återförsäljare på flera ställen i landet. Så man kan kanske ringa o prata med dem och om inte annat kanske dom kan tippsa om någon som säljer i närheten av var man bor :)
Har fem hästar av egen uppfödning. Sex katter. En hund. Har höns av olika raser, vaktlar och kalkoner tillsammans med Konstfarbror. Har haft djur som getter, kaniner, marsvin, akvariefiskar... Hade kaninuppfödning i många år. Läser på MAH, sysslar med konst mm ;)

Marielle

• Jag behöver inte din attityd- har en egen
    • Uppland
« Svar #21 skrivet: 20 jul-12 kl 12:26 »
Ja klart de måste ha vadderat kuvert om de ska postas  ;D ;D ;D
Jag har faktiskt mailat tillverkaren och kollat läget.... Ingen återförsäljare överhuvudtaget, annat än småpack i zoobutiker  :-\.  Inte i dagsläget iaf. 

Lycka

• Ångermanland
« Svar #22 skrivet: 20 jul-12 kl 15:17 »
Tråkigt då man hittat ngt som vekligen passade.
Hedemorahöns

Dela detta:

* Inloggade just nu

587 gäster, 4 användare
gotthard, Adels, Galaxie, eriksjos

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser