Finns det någon som har ett bra recept på inkokta tomater ? Så vore ja tacksam .
Camilla Plum har recept:
http://www.dr.dk/DR2/camillaplum/Mad_der_holder/Opskrifter/2009/uds_5/20090825155217.htm (http://www.dr.dk/DR2/camillaplum/Mad_der_holder/Opskrifter/2009/uds_5/20090825155217.htm)
Här finns recept som kanske skulle passa >>> http://www.dansukker.se/se/inspiration/aret-runt/trolla-med-tomater.aspx?gclid=cjnuxlvlm7kcfzj6caodnywasa (http://www.dansukker.se/se/inspiration/aret-runt/trolla-med-tomater.aspx?gclid=cjnuxlvlm7kcfzj6caodnywasa)
Tack för svar ska provas .