Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Bohuslän Källarlägenhet uthyres på gård i Bokenäs Bohuslän. Nära havet.  (läst 959 gånger)

ace_

  • Inlägg: 12
    • -
    • ÅSKA
Bohuslän Källarlägenhet uthyres på gård i Bokenäs Bohuslän. Nära havet.
« skrivet: 19 feb-23 kl 15:49 »
Jag tänkte hyra ut min källare i mitt hus på en mindre summa gård i Bokenäs utanför Uddevalla. Det är ca 3 km till havet och fantastiska klippor och bad. Lysekil och Uddevalla ligger ett par mil bort och fina Fiskebäckskil och andra gamla fiskelägen finns också nära.
Tanken är att du/ni bor på undervåningen och jag och min 12-åring bor på övervåningen. Våningarna förbinds i dagsläget av en trappa, som kan avgränsas om man vill. 
Det stora köket på övervåningen delar vi.
Ni har eget badrum och egen ingång.
Det är skön golvvärme i hela källaren.
Källaren kan fås både möblerad och omöblerad.
Det finns möjlighet till att odla grönsaker för den som vill.
På gården finns hästar, får och hönor. I huset bor även en hund och en katt.
Huset värms av bergvärme (vilket ju håller ner värmekostnaderna) och vi delar på elkostnader.
Vi har erfarenhet av att ha delat hus tidigare och vet att det kan fungera väldigt bra!

Hyra 5000 kr + el.

Välkomna att höra av er!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

1290 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser