Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  stridshöns tråden  (läst 64545 gånger)

Neinor

  • Inlägg: 745
  • Since I am dead I can take of my head
    • Västmanland
    • Dissolve
SV: stridshöns tråden
« Svar #160 skrivet: 18 feb-13 kl 07:03 »
bilder  :)?
Does this hairspray make me look fat?
www.dissolve.blogg.se

Tuppen-Sven

  • Inlägg: 63
    • Västergötland
SV: stridshöns tråden
« Svar #161 skrivet: 06 jul-13 kl 19:31 »
Får väl dela med mej av mina små Ko Shamo hönor :) håller på att bygga bostad åt dem.. Har bara 3 av dem kvar, en dog :-\. Om nåra veckor ska jag hämta en make åt dem :) Vetefärgade














G-sonfarmen

  • Inlägg: 1
SV: stridshöns tråden
« Svar #162 skrivet: 11 aug-14 kl 01:03 »
Hej! Finns det någon kunnig och vänlig själ som kan hjälpa mig med information om hur jag kan hitta nya hem till min bortgångna väns stridshöns? Om du tror att du kan vara till hjälp vänligen kontakta mig på louise.olofsson1@hotmail.se snarast så får du all den information jag kan ge då. Mvh Louise

Anette

  • Inlägg: 785
  • Bor på landet i Skåne
    • Skåne
    • Solgläntan, livet på en gård
SV: stridshöns tråden
« Svar #163 skrivet: 31 jan-15 kl 16:50 »
Jag skulle bli väldigt glad om någon kunde skicka ägg till mig efter renrasiga rastypiska Indiska stridshöns framåt vårkanten. Tyvärr har räven varit i farten så jag har bara en höna kvar av denna underbara ras.

maila när du har ägg: solglantan@live.se

Tack
...when the last individual of a race of living things breathes no more, another heaven and another earth must pass before such a one can be again.

William Beebe

Leineri

  • Inlägg: 187
    • Hälsingland
SV: stridshöns tråden
« Svar #164 skrivet: 02 jan-16 kl 14:48 »
Vilken av stridsraserna blir allra störst? Är det o shamo?

botrops

  • Inlägg: 3
    • Västergötland
SV: stridshöns tråden
« Svar #165 skrivet: 03 jan-16 kl 12:46 »
Hej!
Malayer är nog bland de största!

Finns en ras som heter Indio gigante de verkar o va STOOORA... ;D Finns nog inte i Sverige.

Mvh Stefan
Only when the last tree has died, the last fish caught, the last river poisoned, only then will we realize that one cannot eat money

slaveboy

  • Inlägg: 163
    • -
SV: stridshöns tråden
« Svar #166 skrivet: 27 maj-16 kl 07:25 »
Någon som har några stridsägg att sälja?
-Vill du ha något mer?
- Ja, grekens huvud på ett fat, med tack för hjälpen inristat i pannan.

SV: stridshöns tråden
« Svar #167 skrivet: 22 jul-22 kl 21:37 »
Jaha, fina :). Påminner om svanar och emuer på nå vis..

Den här är också såååå cool! :D Ser ut som värsta rovdjuret. Man bara väntar på att den skall hoppa på nån och slita köttstycken ur den. En sån skulle man ha! ;D Ja, inte en som sliter köttstycken ur nån alltså, men en som ser ut så här :).

ktulo

  • Inlägg: 3
SV: stridshöns tråden
« Svar #168 skrivet: 03 nov-23 kl 20:03 »
.
Hej!
Malayer är nog bland de största!

Finns en ras som heter Indio gigante de verkar o va STOOORA... ;D Finns nog inte i Sverige.

Mvh Stefan

Det gör det! Jag avlar indio gigante och oshamo.


ktulo

  • Inlägg: 3
SV: stridshöns tråden
« Svar #169 skrivet: 03 nov-23 kl 20:32 »
Coco

ktulo

  • Inlägg: 3
SV: stridshöns tråden
« Svar #170 skrivet: 03 nov-23 kl 20:37 »
Jag har flera andra men orkar inte komprimera bilderna så att dem får plats här.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

531 gäster, 10 användare (2 dolda)
skräptanten, xaelanar, Själv är bäste dräng, Anders Flix, Oskari, Radar, ärt, alternaiv

* Forum

* Om tidningen Åter



- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser