Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Test av nya servern  (läst 3613 gånger)

javill

  • Inlägg: 11372
    • Blekinge
    • Glirnashopen
SV: Test av nya servern
« Svar #20 skrivet: 08 apr-21 kl 17:07 »
Vet inte om det har med det här att göra, men Olästa inlägg försvinner varje gång jag stänger webbläsaren, så jag ser bara några av dagens när jag går in på sidan?
Tidigare såg jag gårdagens och kanske nån dag till.



Det här undrar jag över. Om jag visar olästa inlägg får jag inte alls upp lika många som förr.
"Passa på och var glada nu. Man vet aldrig när det blir roligt nästa gång."

DennisCA

  • Inlägg: 2638
    • Finland
SV: Test av nya servern
« Svar #21 skrivet: 09 apr-21 kl 10:43 »
Nya inlägg i forumet timring och stolpverk kommer inte fram i sidolistan, det är konstigt tycker jag. Det är som om forumet var lika fikarummet. Men jag tycker inläggen man gör där bör komma fram, sidolistan är väldigt viktig för mitt nyttjande av forumet och det är ju synd om det är en massa trådar man missar som kan va av intresse.

Anders Flix

  • Inlägg: 1702
  • Lever för att leva!
    • -
SV: Test av nya servern
« Svar #22 skrivet: 09 apr-21 kl 10:56 »
Jag har skapat två nya trådar om felen. :)
Om alla vore 5% mer positiva skulle världen vara 50% gladare.

Problemet är att de som behöver vara mer positiva aldrig förstår detta.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

781 gäster, 3 användare
GE202, xaelanar, Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser