Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Stockholm stuga på gård till en person  (läst 1251 gånger)

ninanna

  • Inlägg: 13
Uppland Stockholm stuga på gård till en person
« skrivet: 14 jul-22 kl 08:27 »
 Vi har en stuga för uthyrning på en gård nära Stockholm. Kan eventuellt delbetalas mot arbete. Ligger  avlägset vid grusväg med ett annat hus på samma gårdsplan. Vi själva bor 300m bort.  Skog i norr och åker i söder.
Stugan ca 35 kvm är torr, tät, ren. Nymålade ytskikt. Har sovrum och kök och el och fiber Wifi. Enkelt rustat med kyl och spis . Avlopp för gråvatten finns och vatten hämtas i dunk. Helt ok Separettoalett inne eller utedass ute. 2x3 m förråd finns.  Finns en enkel duschlösning . Skorsten - men ännu ingen kamin. För närvarande eluppvärmt.  SL buss  700m  bort. Tar 30 min till Brommaplans t bana. Mälaren 800m .  Uthyres för  6000:- / mån + el. Uthyres 9 mån med ev förlängning. Uthyres bara till rätt person som ska vara lugn och balanserad. Inte ha katt - då vi redan har många . Helst inte ha hund. Häst däremot går bra att då vi har hagar.  Höns och kaniner finns utanför. Odlingsmark finns att disponera .   Vi önskar oss en redig person som betalar sin hyra och gillar livet på riktiga landet.  Som redan har sin försörjning tryggad eller jobbar hemma.Idealet är en van lantis som kan bistå oss.  Vi har kor och får och marker och byggnader. Finns alltìd att göra . Fordringar och reparationer. 




 


Dela detta:

* Inloggade just nu

777 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har tidigare prenumererat. Var så nöjd att jag gav bort en prenumeration. Nu gör jag det igen. En jättebra present tycker jag!
/Margareta Mattsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser