Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västmanland Inneboende till stort hus/gård på landet med bra möjligheter till odling  (läst 573 gånger)

Emma T

Huset är beläget vid E20 mellan Kungsör och Arboga (Västmanland). Det tar ca 5–10 min med bil till Kungsör och Arboga, 25 min till Eskilstuna, 50 min till Västerås och 40 min till Örebro. Huset är som sagt beläget på landet och det finns tillgång till 2 stora trädgårdar, jordkällare, uthus för förvaring av verktyg och det finns planer att fixa iordning en snickeriverkstad i framtiden. Det finns mycket goda odlingsmöjligheter och annat trädgårdsrelaterat arbete för den som är intresserad av det. På grund av att huset ligger på landet och det inte finns kollektivtrafik hit ut är körkort och bil ett måste.

Jag hyr ut 2 stycken rum + 1 eget badrum i huset som är på ca 240 kvm och är totalrenoverat mellan åren 2017-2019. Badrummet är delvis möblerat, de resterande 2 rummen uthyrs omöblerade. Kök, matsalen, gästtoalett och tvättstuga delar vi på (det finns tillgång till diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare, grovkök). Du kommer även ha en egen kyl/frys samt egen förvaring i köket och i ena hallen. Alla rum i huset har golvvärme. Vi delar på husgeråden, samt städar och diskar efter oss själva i de gemensamma utrymmena. Hyran ligger på 6000: - och i det ingår värme, vatten, el, sophämtning och bredband.

Jag som hyr ut rummen är en lugn person vars största intresse är gröna växter (finns därför en hel del av dem i hemmet), filmer/serier och att läsa böcker. Jag har även 2 stycken katter (cornish rex) så det är en fördel om du inte är pälsallergier eller har några egna djur (kan ev fungera med vissa djur). Jag studerar förnärvarande på distans och arbetar annars som BMA i Eskilstuna.

Som person bör du vara lugn, respektfull, rökfri och ha städat runtomkring dig. Ordningsregler, städschema osv kommer vi överens om tillsammans och inneboendeavtal skrivs såklart. En deposition kommer att tas ut som fås tillbaka vid utflyttning. Inflyttning kan ske på en gång och uthyrningen är tills vidare om allt fungerar mellan oss. Vid uthyrning kommer uppvisning av inkomst (studieintyg/arbetsgivarintyg) och kreditupplysning krävas.

Dela detta:

* Inloggade just nu

158 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser