Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Rum finnes i Gamlestaden fr.o.m 4/4-22, Göteborg  (läst 520 gånger)

Anisa

• Västergötland
Västergötland Rum finnes i Gamlestaden fr.o.m 4/4-22, Göteborg
« skrivet: 13 mar-22 kl 13:20 »
Hej!
Min 3-rumslägenhet finns på andra våningen  i ett landshövdingehus i Gamlestaden. Jag kommer att flytta till Järna i början för att studera biodynamisk odling april-oktober. Du kommer att dela lägenheten med min sambo Hans.

Det fins möjlighet att ha hand om min odlingsplätt, 10 minuters gångväg från lägenheten.

Närmsta hållplats gamlestads torg med 6 olika spårvagnar, buss & pendeltåg.

Dusch och tvättstuga finns i källaren. Ni delar på kök, kylskåp etc. och toalett.
Du får eget rum förstås, ca 20 m2, härligt ljust, fint rum med söderläge.  Obs Kallhyra. Mysig liten innergård med tillgång till gasolgrill och ofta trevlig gemenskap med grannar om man vill! Låg hyreskostnad. Dela på elräkningarna. Inget internet ingår.

Till hösten finns ev möjlighet att hyra hela lägenheten i andra hand.

Hör av dig om detta låter intressant. Du får gärna vara en fridsam person med intresse för t.ex. ekologisk odling, musik, natur.

Louise Johansson

SV: Rum finnes i Gamlestaden fr.o.m 4/4-22, Göteborg
« Svar #1 skrivet: 06 jun-22 kl 14:16 »
Hejsan Anisa och Hans
Letar ni fortfarande inneboende?
Mvh Louise

Dela detta:

* Inloggade just nu

392 gäster, 6 användare (1 dolda)
Gve, Hardy, glennwesterlund, Lennart MÃ¥rs, Nina W

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser