Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västmanland Bo med mig  (läst 819 gånger)

MagiaNaturalis

• Västmanland
Västmanland Bo med mig
« skrivet: 06 mar-22 kl 15:06 »
Jag har ett rött hus med vita knutar på cirka 90 kvadratmeter som ligger mellan Kopparberg och Lindesberg, nära väg 50. Jag delar den gärna med 1-2 andra. Det finns två rum på övervåningen som kan nyttjas som sovrum. Delvis möblerat. Vi delar på toa, dusch, tvättmaskin, kök, kylskåp och vardagsrum. Huset har fiber (och wi-fi). Det är fem minuters promenad till busshållplats.

Tomten är stor (över 6000 kvm) och det finns gott om odlingsmöjligheter. Jordkällare finns också där skörd kan förvaras.

Hyran är på 2200 kronor i månaden och betalas i förskott. Deposition två månadshyror. Allt ingår i hyran, d.v.s. värme, el, sophämtning, vatten, slamsugning, internet, parkering.

Det finns två katter i huset. Den ena katten gillar inte andra katter (bara sin syster), så du kan inte ha katt med dig hit. Du får ha andra djur med dig under förutsättning att de är snälla och mina katter kommer överens med dem. Vet att de är vana med små hundar i förra hemmet.

Är du intresserad av att bo här? Mejla mig då på mervi(at)magianaturalis.se då jag inte är här så ofta.

Dela detta:

* Inloggade just nu

143 gäster, 2 användare
Ekis, Galaxie

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser