Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ljuset i tunneln - Sök pengar från fonder och stiftelser  (läst 1592 gånger)

SverreDeSverre

  • Inlägg: 1
    • -
Nu kan du söka pengar från fonder och stiftelser, och Allmäna Arvsfonden om du har något projekt på G.
Gå in på Ljuset i tunneln hemsida https://ljusetitunneln.se/ så har de länkar som man kan följa för att söka bidrag.
De ger även råd och länkar om man är i någon form av kris.
Ett bra forum som tydligen ska bli någon form av förening...

Lugnebergagård

  • Inlägg: 254
    • Uppland
SV: Ljuset i tunneln - Sök pengar från fonder och stiftelser
« Svar #1 skrivet: 05 feb-20 kl 13:54 »
AFA som nämns i texten kan med lätthet misstolkas... Jag gjorde det.

skräptanten

  • Jane of all trades
  • Inlägg: 3924
  • Självhushållare på svennebanan-PRAO
    • Småland
SV: Sök pengar från fonder och stiftelser (direktlänk)
« Svar #2 skrivet: 05 feb-20 kl 17:08 »
Här är en länk direkt till länsstyrelsernas databas över fonder och stiftelser, så slipper man gå omvägen:
https://stiftelser.lansstyrelsen.se/StiftWeb/SSearch.aspx

Ljuset i Tunneln verkade inte helt seriöst. Angelägna ämnen, ja, men med en tveksam vinkel. Alternativa cancerbehandlingar med örter och grejer  :-\ . Ett avsnitt om strålning och trådlös teknik och dess farlighet (10 av 10 foliehatt-poäng). Det obligatoriska kolloidala silvret dök också upp, blandat med trovärdiga länkar som Mind och Kronofogden. Apropå Fogden, så var LiT:s egenskrivna text om skuldsanering full av felaktigheter, tråkigt om en skuldsatt person faktiskt tror på det som står där (kommunen beviljar inga skuldsaneringar, t ex).
Dessutom fanns inte en enda ansvarig kontaktperson, inte som jag hittade, iaf. Inte superseriöst, alltså.
Mjölk ger starka ben. Ekeby-utgödsling ger starka armar också.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

678 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser