Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Grattis boende/mat mot hjälp  (läst 2718 gånger)

Birger_rödskägg

  • Inlägg: 88
    • Värmland
    • www.asenfolkets.se
Värmland Grattis boende/mat mot hjälp
« skrivet: 09 mar-22 kl 10:26 »
Tja. Söker en/flera personer som kan hjälpa mig med odling/bygga m,m från våren-hösten/eller längre, allt beror på hur det funkar.
Eget boende finns att bo i( rum/stuga).
Mat dumpstras/odlas.
Mitt problem är att jag jobbar som resemontör och är borta någon vecka och kommer hem nästa och kan inte göra allt själv.
Bor mellan Arvika- Charlottenberg, någon km till en vacker sjö med bra fiske och vacker natur.
Som person är jag lugn/full av energi.
Spelar musik/jojkar/tränar vikinga kampsport och gillar att vandra i skogen samt pyssla i trädgården något jag kan lära ut. Har haft kollektiv förut och anpassar mig en del efter era behov.
Hör av er med frågor :)
Det man sår får man skörda.

Nina W

  • Inlägg: 3997
    • Värmland
SV: Grattis boende/mat mot hjälp
« Svar #1 skrivet: 13 mar-22 kl 00:01 »
Grattis -du får bo gratis ;D

Birger_rödskägg

  • Inlägg: 88
    • Värmland
    • www.asenfolkets.se
SV: Grattis boende/mat mot hjälp
« Svar #2 skrivet: 13 mar-22 kl 14:35 »
Gratis ja :). För stora fingrar för lilla mobilen, ha ha
Det man sår får man skörda.

Jontemyra

  • Inlägg: 9
    • -
SV: Grattis boende/mat mot hjälp
« Svar #3 skrivet: 13 maj-22 kl 18:04 »
Om ändå myndigheterna godkände volontärjobb som skäl för asyl, eller gör dom? isf har ja pratat med en skön snubbe ett tag som skulle passa här, för träning och odling, själv tänker ja att det låter mysigt i arvika ha d gött
skogstrance och freeganism

electric_boogie

  • Inlägg: 91
    • -
SV: Grattis boende/mat mot hjälp
« Svar #4 skrivet: 02 jun-22 kl 00:09 »