Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Hus eller mark sökes för arrende  (läst 860 gånger)

pisces

  • Inlägg: 1
    • Skåne
Skåne Hus eller mark sökes för arrende
« skrivet: 27 mar-23 kl 08:30 »
Hej,

Som en del av min downshifting-strävan söker jag ett hus/torp/gård (gärna inte större än 100 m2, men allt är av intresse) med liten bit mark eller någorlunda stor tomt för odling.
Även om det krävs en del renovering så är det inget som avskräcker generellt, beroende på hur det ser ut för det specifika objektet.
Söker något som ligger utan grannar, i tystnad utan stora vägar och vindkraftverk och helst i eller nära skogsmiljö, är uppvuxen i slättbyggd men gillar skog bättre.
Gärna utan inkopplad el men en brunn för dricksvatten är bra.

Ev kan en bit mark utan bostad också/eller vara av intresse.

Områden som är av intresse är mellersta, östra, nordöstra och norra Skåne, kanske Blekinge om det är i delarna som ligger någorlunda nära Kristianstad.

Jag vill inte köpa eller hyra utan endast arrendera, jag äger fastighet idag men vill göra annorlunda framöver.

I dagsläget jobbar jag i Lund och bor utanför Hörby med min elvaåriga son som bor växelvis hos oss föräldrar.

Var inte rädd för att höra av dig även om det inte matchar mina önskemål hundraprocentigt.

Med vänlig hälsning
Magnus


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

746 gäster, 5 användare (1 dolda)
Bustera, Tur-Johan, Be, alternaiv

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser