Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Värmland Sällskap i höstmörkret  (läst 532 gånger)

PetterJ

• Värmland
Värmland Sällskap i höstmörkret
« skrivet: 28 okt-21 kl 23:25 »
Hej,

Jag är en 37-årig man från norra halvan av Värmland som för några år sedan började känna behovet av att styra mitt liv i en annan riktning, och då fann till självhushållningen. Har sedan dess blivit med gård och skog som jag så smått börjat bruka, och till våren hoppas jag bli antagen till en självhushållningskurs och få ett riktigt kunskapslyft!

Föredrar skogens lugn framför stadens kaos, reparation och återbruk framför slit och släng, och det gamla och enkla framför det moderna och komplexa. Fast jag är teknisk intresserad, och ny teknik har absolut sin plats, så jag ser mig inte som en bakåtsträvare ;)

Är lugn och eftertänksam, känner mig ofta lite vilsen i sociala sammanhang, och trivs ganska bra med att vara ensam. Ogillar dock att känna mig ensam, och söker därför en kvinna som vill växla några ord i höstmörkret. Temporär bekantskap, bestående vänskap, eller en ännu djupare relation får tiden utvisa. Tveka inte att skriva några rader om du också känner dig ensam, eller helt enkelt inte kan få för många vänner!

Ser fram emot att läsa vad du har att skriva :)

Petter

Veronika Magnusson

• -
SV: Sällskap i höstmörkret
« Svar #1 skrivet: 24 nov-21 kl 20:40 »
Hej,

Jag är en 37-årig man från norra halvan av Värmland som för några år sedan började känna behovet av att styra mitt liv i en annan riktning, och då fann till självhushållningen. Har sedan dess blivit med gård och skog som jag så smått börjat bruka, och till våren hoppas jag bli antagen till en självhushållningskurs och få ett riktigt kunskapslyft!

Föredrar skogens lugn framför stadens kaos, reparation och återbruk framför slit och släng, och det gamla och enkla framför det moderna och komplexa. Fast jag är teknisk intresserad, och ny teknik har absolut sin plats, så jag ser mig inte som en bakåtsträvare ;)

Är lugn och eftertänksam, känner mig ofta lite vilsen i sociala sammanhang, och trivs ganska bra med att vara ensam. Ogillar dock att känna mig ensam, och söker därför en kvinna som vill växla några ord i höstmörkret. Temporär bekantskap, bestående vänskap, eller en ännu djupare relation får tiden utvisa. Tveka inte att skriva några rader om du också känner dig ensam, eller helt enkelt inte kan få för många vänner!

Ser fram emot att läsa vad du har att skriva :)

Petter

Låter underbart,vill oxå ta mej bort ifrån samhället,träffar jag en man så går det fortare med renovero,då hoppas till våren,fast drömmer om nyår ska bli den milstolpen i mitt liv som jag flyger till skogs

Dela detta:

* Inloggade just nu

339 gäster, 6 användare (2 dolda)
Skoghsmulle, Earthbridge, t_n, Weey86

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser