Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  betesputs "Göranssons"  (läst 1970 gånger)

Lars-Göran

  • Inlägg: 743
  • Torup
    • Halland
betesputs "Göranssons"
« skrivet: 26 jul-08 kl 22:28 »
Såg igår en annons på blocket om nya betesputsar för 7500 kr + moms.
Jag tycker det verkar vara ett hyggligt pris ,har tittat i nimakatalogen om en liknande fast med hjul och den kostar det dubbla.Men den på nima är en rotorklippare och en kompis har en sådan och han är nöjd med den.
Denna på blocket måste också vara en enkel modell dvs rotorklippare men hur många knivar det är står inte men vikt mässigt väger den som den på nima så den borde inte vara för klent byggd,men där är inga hjul utan medar.
Jag tycker att någon skillnad borde det vara eftersom priset är hälften det kan inta bara va hjulen.Jag har 3-4 hektar jag skulle behöva putsa av så jag behöver ingen proffsmaskin .
Har någon tips och råd så tar jag gärna emot det.

Lars
Fåraherde på "fritiden"  55 blandrastackor


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

492 gäster, 2 användare
Kindbo, TindraTyra

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser