Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Ångermanland Partner sökes  (läst 605 gånger)

Madlightz

• Livet är för kort!
    • Ångermanland
Ångermanland Partner sökes
« skrivet: 09 maj-23 kl 22:52 »
Hej,
Jag är en kvinna på 33 år, jag har ett hus på landet, med c 12 Ha mark skog/åker.
Jag har hästar, hund, katter och höns. I slutet av sommaren kommer jag skaffa får igen.
Jag arbetar som lastbils chaufför, och bedriver en hobbie verksamhet som hovslagare.

Jag har mycket drömmar om kåken, framtiden.

Jag vet att jag vill ha barn i framtiden.
Jag kommer fortsätta med hästar.

Jag söker en person som inte dricker, inte röker, inte snusar. Inga andra droger heller. Som inte spelar data spel eller andra spel på mobil/konsol.

Jag söker en partner, som vill bo och leva på landet, som inte är allergisk emot djur.

Ingen drama queen som tar illa upp för inget, och som inte är konflikträdd, utan säger saker som det är på en gång, gärna på ett vänligt där. Inte lätt sur och inte aggresiv/utåtaggerande och slår sönder mig eller saker bara för det går fel i ett dataspel.

En kille som vill vara en go och glad familjefar.
Du ska vilja ha barn men inte ha några ännu.

Jag är inte flyttbar.
Jag vill träffa någon som känns rätt, jag vill inte tänka att jag ska behöva ändra på dig och inte du på mig.

Varje liv är värdefullt

Dela detta:

* Inloggade just nu

393 gäster, 4 användare
LimJans, Karlsdotter, Hantverkaren, Aika

* Forum

* Om tidningen Åter

- En tidning med djupa rötter.
/Margit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser