Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Yngre tjej sökes  (läst 984 gånger)

Drengr

• -
Yngre tjej sökes
« skrivet: 12 aug-23 kl 21:33 »
Tja!

Jag är en man runt 30, och jag känner att det är dags att liva upp livet lite :)

Så en partner hade varit kul att träffa!
Kanske finns det någon här på alternativ som snokar runt i kontakt-annonserna? ;)

Jag känner att det är bättre att lära känna varandra över mail, så jag bjuder in dig till att skicka något kul till:

Fri.Drengr@proton.me
The wicked draw their swords to kill the poor and the helpless. They aim their arrows to murder all who live right. But their bows will break, and their swords will pierce their own hearts.

Drengr

• -
SV: Yngre tjej sökes
« Svar #1 skrivet: 14 aug-23 kl 16:31 »
Jag tror personkemi är det viktigaste så därför håller jag det tunnt med beskrivningar.
Annars hade jag behövt att skriva en hel biografi, och säkert missat det som just du bryr dig om ändå.

Så fråga på!

Är maten jag äter viktig? Vilket musik jag lyssnar på? Serier jag gillar? Politiken/synen på samhället? Religiösa/spirituella tankar? Vad jag gör om dagarna? Hur mycket pengar jag har i plånboken? Vad jag kan och är duktig på? Hur stora muskler jag har? Hur händig jag är? Om jag är bra med djur? Hur jag ser på familj?

Jag är fri från c-19 vaxxet kan jag avslöja redan nu, och du är också Ovaxxad :)

Hade bra alla ni som läser!
Namaste osv osv
The wicked draw their swords to kill the poor and the helpless. They aim their arrows to murder all who live right. But their bows will break, and their swords will pierce their own hearts.

Dela detta:

* Inloggade just nu

257 gäster, 7 användare (1 dolda)
xaelanar, staffanhelmer, Oskari, kickan1971, skräptanten, LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser