Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Dela hus och hjälpas åt  (läst 212 gånger)

KLF

• Gäst
Skåne Dela hus och hjälpas åt
« skrivet: 29 sep-24 kl 14:40 »
Hej!

Jag håller på att ett steg i taget komma närmre ett snällare, mer givande och mindre ensamt sätt att leva. Inget extremt, jag tror på enkla förändringar, balans och ödmjukhet inför tillvaron.
Bor i lägenhet men vill hitta ett hus att hyra, lantligt eller i bymiljö med mer utrymme för husdjur, hobbies (som i bästa fall kan bli levebröd) m.m. Jag kan göra det själv, men varken tror på eller vill följa den inre eremitens röst längre. Så jag vill hitta någon/några som är intresserade av att vara del av ett enkelt, trevligt upplägg där man delar och hjälps åt i vardagen känner ansvar och glädje för det gemensamma och respekt för det privata.
Det är i första hand områden ca runt Sjöbo, Tomelilla, Österlen, Ystad och Skurup jag letar i, men även Höör/mittskåne och andra platser - det är inte skrivet i sten.
Jag är 43 år, ensamstående, har två hundar och jobbar och pluggar. Skriver, ritar, hänger i naturen, tänker. Snäll, rolig, lugn.
Skriv gärna om det verkar intressant.

Dela detta:

* Inloggade just nu

523 gäster, 3 användare (2 dolda)
Evasu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser