Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker bostad att hyra  (läst 1120 gånger)

annacamabaros

  • Inlägg: 1
    • Norrbotten
Söker bostad att hyra
« skrivet: 16 nov-22 kl 03:20 »
Jag , min treåring och våra hundar söker bostad att hyra, dras ni till detta så skriv, spelar ingen roll vart i landet … 🙏

ace_

  • Inlägg: 12
    • -
    • ÅSKA
SV: Söker bostad att hyra
« Svar #1 skrivet: 19 feb-23 kl 18:22 »
Jag hyr ut källaren i mitt hus i Bokenäs i Bohuslän. Det ligger lugnt på landet på en gård och bara ett par km från havet. Vi delar kök men hyresgästen har egen ingång och eget badrum i källaren. Ev kommer vi att ordna även ett kök i källaren frampå.
Det är skön golvvärme i källaren och jag kan hyra ut både möblerat och omöblerat.
På övervåningen bor jag och min 12-årige son + hund och katt.
På gården finns hästar, får, grisar och hönor. Vi odlar en hel del och du som hyresgäst får gärna tillgång till grönsaksland att odla och får också gärna vara med i djurhanteringen om du vill.
Det är ca 1 km till busshållplatsen. Därifrån går buss till Göteborg varje timme och också till Uddevalla och Lysekil som båda ligger bara ett par mil bort. Till Göteborg tar det ca en timme att åka.
Hyran har jag tänkt bör ligga på 5000 kr + el.
Huset värms av bergvärme, vilket ju håller nere elkostnaderna.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

731 gäster, 1 användare
Lillskiten

* Forum

* Om tidningen Åter



- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser