Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Jämtland Har du en stuga/torp/del av hus för uthyrning?  (läst 987 gånger)

linkyl

  • Inlägg: 1
    • Jämtland
Jämtland Har du en stuga/torp/del av hus för uthyrning?
« skrivet: 18 jun-23 kl 12:34 »
Hej!

Jag är en 35-åring som flyttat upp till Jämtland från Göteborg. Jag hyr just nu en liten lägenhet utanför Ås och trivs bra här, men önskar möjligheten att få ha hund i min bostad.

Har du någon bostad i Östersunds eller Krokoms kommun, gärna lantligt belägen, för uthyrning? Hör av dig! Det mesta är intressant i detta skede. Jag bidrar gärna med underhåll av fastigheten i den mån det är möjligt, om det är av intresse.

Jag är intresserad av friluftsliv, byggnadsvård, hantverk med mera. Jobbar som lärare i Krokoms kommun.

Hoppas vi hörs!

Hälsningar Linnea

uzie

  • Inlägg: 5
    • -
SV: Har du en stuga/torp/del av hus för uthyrning?
« Svar #1 skrivet: 22 jun-23 kl 20:13 »
Hej hej
Kan finnas möjlighet att hyra rum i mitt Gästis.. I vackra Alsenbygden på en hästgård.. Kom gärna som volontär först och se om du trivs nu i sommar en period. Och det finns hundsällskap i huset 🤗
Varma hälsningar Sussie å alla djuren 🐎

 

uzie

  • Inlägg: 5
    • -
SV: Har du en stuga/torp/del av hus för uthyrning?
« Svar #2 skrivet: 22 jun-23 kl 20:14 »
Hej!

Jag är en 35-åring som flyttat upp till Jämtland från Göteborg. Jag hyr just nu en liten lägenhet utanför Ås och trivs bra här, men önskar möjligheten att få ha hund i min bostad.

Har du någon bostad i Östersunds eller Krokoms kommun, gärna lantligt belägen, för uthyrning? Hör av dig! Det mesta är intressant i detta skede. Jag bidrar gärna med underhåll av fastigheten i den mån det är möjligt, om det är av intresse.

Jag är intresserad av friluftsliv, byggnadsvård, hantverk med mera. Jobbar som lärare i Krokoms kommun.

Hoppas vi hörs!

Hälsningar Linnea
Har skickat ett meddelande 🤗


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

802 gäster, 5 användare (2 dolda)
Elin_G, Bustera, karsan

* Forum

* Om tidningen Åter



- Dessa välarbetade tidningar ger stor inspiration till att klara sig själv.!
/Inspiration

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser