Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Appen, bugg?  (läst 944 gånger)

gråärt

  • Inlägg: 167
    • Dalarna
Appen, bugg?
« skrivet: 28 maj-22 kl 13:23 »
Vad ska jag göra i appen? Har testat installera om men får denna bild (som ser beskuren ut på sidorna), testar klicka och dra åt alla håll, men ingenting händer. Testat låta appen vara öppen i 5 minuter, ingenting händer.

Är det en bugg, eller är det så att appen kanske inte uppdaterats eller inte längre funkar?

torbjorn

  • Inlägg: 13720
    • Medelpad
SV: Appen, bugg?
« Svar #1 skrivet: 28 maj-22 kl 13:28 »
Tala gärna om vilken modell av telefon och version av operativsystemet du har.

 

gråärt

  • Inlägg: 167
    • Dalarna
SV: Appen, bugg?
« Svar #2 skrivet: 28 maj-22 kl 15:06 »
Tala gärna om vilken modell av telefon och version av operativsystemet du har.

Ajdå, la upp två bilder, men andra kom visst inte med på teknisk data:

Modell: Motorola One Action (XT2013-2)
Android version: 10 (QSBS30.62-29-11-10)

Edit: om man klickar massor av gånger uppe till höger på skärmen kommer man till slut till en sida där man kan välja logga in, men får nätverksfel, trots jag är på wifi + har mobila nätverket igång. medskickar print screen också.

Edit 2: Kom in när jag fyllde i min epost istället. Tänkte inte på det först. Men i vilket fall. Varje gång jag stänger appen och öppnar så måste man klicka som en galning uppe till höger på skärmen för att komma in i appen för att kunna logga in eller skriva. (Skriver nu i appen edit 2). Hur ska den egentligen se ut?
« Senast ändrad: 28 maj-22 kl 15:26 av gråärt »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

654 gäster, 7 användare (1 dolda)
xaelanar, alternaiv, mikaelmareld, LimJans, von tratt, Jon.b

* Forum

* Om tidningen Åter



- Den bästa tidningen någonsin.
/Karl-Lucas

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser