Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne:  Ankhjälp  (läst 812 gånger)

chrizanimalz

  • Inlägg: 3
    • Skåne
Ankhjälp
« skrivet: 24 sep-22 kl 12:49 »
Ankhjälp! På grund av ändrade omständigheter behöver min löpanksfamilj (5 st) ett tillfälligt hem under en lite längre period. Finns det någon erfaren djurvän kring Österlen/södra Skåne som kan tänka sig inhysa dem tillsvidare? De är sociala och glada med stor personlighet, äter gärna mördarsniglar och pratar en del... Lägger världens godaste ägg under säsong och säger aldrig nej till ett bad❤️ 
Självklart betalar jag för foder mm och även en mindre månadskostnad om så önskas. PM:a mig om du eller någon du känner är intresserad av att hjälpa mig och mina kära familjemedlemmar 🦆💞🪶 Stort tack på förhand 💐

putteu

  • Inlägg: 36
    • Skåne
SV: Ankhjälp
« Svar #1 skrivet: 05 okt-23 kl 02:27 »
Åh, det låter som du verkligen bryr dig om dina löpankor och vill hitta ett tryggt hem för dem. Tyvärr kan jag inte hjälpa till med att hitta ett tillfälligt hem åt dem, men jag hoppas att du hittar någon snäll och erfaren djurvän i ditt område som kan hjälpa till. Lycka till! 🦆💞🪶


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

454 gäster, 3 användare
xaelanar, javill, sayerbýr

* Forum

* Om tidningen Åter



- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser