Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  VILLA ELLER TINYHOUSE/HUSVAGNS KOLLEKTIV SÖKES!  (läst 268 gånger)

Daniel-S

• Uppland
VILLA ELLER TINYHOUSE/HUSVAGNS KOLLEKTIV SÖKES!
« skrivet: 13 sep-23 kl 11:07 »

Godhjärtad och levnadsglad kille 33 år i Stockholm söker kollektiv och människor att dela vardagen med.

Jag heter Daniel och bor för närvarande i Bro i norra Stockholm. Jag letar efter kontinuerligt umgänge och folk som vill dela en vardag likväl som speciella stunder och livsupplevelser.

Mina intressen består av: Natur, friluftsliv, arkitektur, design, kreativt skapande, extremsporter, mat och matlagning, bilar och motorcyklar, flyga drönare och fota och filma, resa och uppleva världen.

Jag är trygg i mig själv och förespråkar sanning och radikal ärlighet framför allt i relationen med mig själv och andra men även överlag. Jag är en umgänges och gemenskaps-kär individ som värdesätter umgänge och gemenskap med människor jag trivs med och tycker om mer än status, pengar, prylar och detta ständiga görande för att uppnå mer och som inte sällan tar så mycket plats att det som verkligen betyder något som inre välbefinnande och skapa eller vårda äkta/viktiga relationer inte får rum. Men med sagt så är jag inte emot att vara aktiv och älskar att göra roliga och mysiga saker i gemenskap med dom jag tycker om😊

Det är tydligt för mig att samhället är i förfall och jag väljer att styra mitt liv mot en parallell, sundare samexistens och hoppas finna människor som känner och resonerar lika.

För mig är personlig utveckling högsta prioritet precis som totalt andligt uppvaknande.

OBS!

Kollektiv där man bor i Tinyhouse och Husvagn är också aktuellt och av intresse.

Ni som tror att ni är kollektivet och gemenskapen jag söker är varmt välkomna att höra av er😊. Jag nås även på 0709694633.

Hälsningar Daniel

Dela detta:

* Inloggade just nu

359 gäster, 2 användare
lillatorpet, Tur-Johan

* Forum

* Om tidningen Åter

- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser