Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Slipmaskin  (läst 955 gånger)

Martina

  • Inlägg: 200
    • Uppland
    • Bomärkt
Slipmaskin
« skrivet: 31 maj-09 kl 12:34 »
Testade i gårkväll  och det gick ju över förväntan bra! Snabbt och smidigt, trots att det var hål och flåskador på skinnet gick det inte sönder ytterligare. Tvättade sedan skinnen och mjukgörningen är nästan klar trots att klockan bara är halv ett. Kan ju iofs bero på den strålande solen också, men jag tycker det går betydligt bättre än vanligt.
Och tänk; igår när jag kom hem hade pappa varit och hämtat en kokgryta åt mig!!! Tyvärr snodde brorsan skortstensröret till annat, men snart skall den vara inkopplad i ladugården! Hurra!
Helt plötsligt gjorde det inget att pappa haft räckbänken som målarställning och använt min skinnskrapa när han målade! :)
Idag kommer mina första fyra skinn bli klara, bara fem kvar...


/Martina


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

755 gäster, 2 användare (1 dolda)
ärt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser