Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Medikol  (läst 1332 gånger)

gnällvis

  • Inlägg: 154
    • Jämtland
Medikol
« skrivet: 27 dec-11 kl 08:43 »
Någon som har erfarenhet av att ge hundar Medikol? Har en tikvalp på 10 veckor som blivit dålig i magen. Tänkte att hon ätit i sig något som inte var så bra. Det blir att resa till veterinär om det inte rättar till sig men tills vi hittar en ledig, eller rättare sagt inte julledig. Hon är inte sjuk eller medtagen alls, bara väldigt lös i magen. Hon har fått A fil och vatten. Jag gav nämligen Medikol till en kattunge en gång. Hon var runt 10 veckor och hade ätit vanlig Whiskas och blev superdålig. Då fick jag rådet att ge Medikol till henne av en veterinär så jag räknade gram och vägde korn av kolet och sen blev hon bra. (Hon rörde aldrig mera Whiskasmat).
Det rättar nog till sig med valpen också men det kan vara kul att veta till en annan gång.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

526 gäster, 6 användare (2 dolda)
Rospigg, Sundance, hofboss, sayerbýr

* Forum

* Om tidningen Åter



- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser