Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker kärleken att driva lantbruksföretag ihop med.  (läst 1948 gånger)

Madelene Kjellgren

  • Inlägg: 1
    • Småland
Söker kärleken att driva lantbruksföretag ihop med.
« skrivet: 03 maj-23 kl 20:55 »
Hej lantisar! 😍
Jag heter Madelene, jag är 35 år och bor i Växjö.  Än så länge så är jag lätt flyttbar. Men funderar på att köpa mindre gård och bara starta själv, även om det varit så mycket roligare och betytt så mycket mer att bygga upp ett liv tillsammans med någon.
Jag är intresserad av permakultur och regenerativt lantbruk. Drömmen skulle vara att bo i ett timmerhus med eldstad vid en sjö.
Jag önskar ankor, linderödssvin och köttdjur. Och odla enligt regenerativa principer.
Jag vill inte ha egna barn men har du redan barn är det såklart inga problem.
Jag äger en 5-årig ardenner som heter Valdemar som jag försöker köra in så vi kan jobba i skog, på åker och köra vagn.
Älskar hundar, det är ett måste i framtiden!
Jag tycker om att gå och springa barfota, gärna på stigar med lös hund.
I maj kör jag upp för BE körkort, kunskapsprovet är klart.
Sedan ska jag ta tag i att göra om sista proven för jägarexamen.
Idag är jag undersköterska, jag älskar det, det gör mig lycklig.  Jag känner verkligen att jag bidragit till samhället.  Men jag vill annat. 

Vore kul om du hörde av dig och berättade lite om dig själv! 😍
Försökte lägga upp bild, men det gick inte.

Thor Pleijel

  • Inlägg: 1
SV: Söker kärleken att driva lantbruksföretag ihop med.
« Svar #1 skrivet: 02 sep-23 kl 19:02 »
Du har PM :-)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

518 gäster, 2 användare
xaelanar, Sjul

* Forum

* Om tidningen Åter



- Mycket intressanta uppslag! Blev väldigt sugen på att skaffa höns. Efter större delen av renoveringarna på huset är klara så ska jag bannemig också skaffa mig några höns!
/Dennis Bengtsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser