Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Lantiskille säker tjej  (läst 1582 gånger)

Hantverkare92

  • Inlägg: 2
    • Dalarna
Lantiskille säker tjej
« skrivet: 17 mar-23 kl 22:23 »
Hejsan.
Söker endast seriöst förhållande med en någorlunda jämnårig tjej, någon att dela resten av livet med. Någon som också föredrar ett stillsammare liv på landet istället för stressen i staden.
Är en 30 årig  lantiskille som intresserar sig mycket för småbruk, jakt och hantverk, bland en del annat.
Svårt att beskriva sig själv men kan försöka. Snäll och omtänksam, ofta glad, Kan drypa av sarkasm ibland men också ganska rättfram. Ogillar staden mycket. Har inga barn och är osäker om jag vill ha några.
Är ingen redneck-lantis utan gillar både vetenskap och sci-fi lika väl som historia.
Jag är också lite in på prepping vilket går väl ihop med både jakt och småbrukande, har gärna ett lager av saker och ting hemma när det behövs.
Helt fri från tobak och alkohol och droger, har alltid varit och kommer alltid vara.

Jag vill helst bo ganska avsides på landet vid skogen, gärna nära vatten också. En liten gård för självhushållning med lite djur och odlingar, gärna också med en bra jaktmark i närheten.
 
Fråga gjärna, det är lättare att svara på frågor än att pressa fram allt själv :)

Hantverkare92

  • Inlägg: 2
    • Dalarna
SV: Lantiskille säker tjej
« Svar #1 skrivet: 09 sep-23 kl 21:09 »
Lyfter upp tråden en bit  ;D ;D


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

501 gäster, 1 användare
Hon-med-gässen

* Forum

* Om tidningen Åter



Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser