Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Finns det någon som kan hjälpa mig att köpa gård? Har ekonomisk möjlighet.  (läst 364 gånger)

unni

• -
Önskar köpa gård med tomt/mark för ekologisk odling, och hållbar livstil. Önskar också dela boende med andra intresserade. Öppen för förslag ang verksamhet, projekt, områden, dock helst i södra o mellersta Sverige.
Finns det kanske någon/några som kan hjälp/råda mig hitta/köpa en gård? Har ej tillgång till bil, betalar självklart alla omkostnader om någon kan och vill hjälpa till, och/eller vara med i det här projektet. Jag har ekonomisk möjlighet att köpa gård, hus, mark, och/eller tomt. Helst nära vildmark eller natur. Öppen för de som vill utveckla sig inom permakultur, hantverk, musik, naturlig hälsa, bygge, jakt, skogsträdgård m m...
Hör gärna av dig! Helst via pm.

polyamorista

• Västergötland
Hej Unni!

Vi har samma tankar och en gård vi funderar på att sälja.. Nära Alingsås om det har intresse? Mvh, Asger

polyamorista

• Västergötland
Hej Unni!

Vi är intresserad i samma och har en gård till salu nära Alingsås- har detta intresse? Mvh, Asger

Dela detta:

* Inloggade just nu

133 gäster, 2 användare
Ekis, Galaxie

* Forum

* Om tidningen Åter

- Det här är tidningar som jag kommer hålla reda på och spara på samma ställe, de fungerar som en uppslagsbok!
/Lovisa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser