Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Och detta är vad samhället söder sig på ? :(  (läst 857 gånger)

xlab

  • Gäst
Och detta är vad samhället söder sig på ? :(
« skrivet: 24 nov-19 kl 09:07 »
Jag har bett vår forskningsledare ta del av dina synpunkter med frågan om det eventuellt finns några oegentligheter (dvs. medvetet förvanskande av data eller slutsatser) i den rapport du refererar till. Hennes bedömning är inte att så är fallet, således kommer jag inte vidta några ytterligare åtgärder. Det betyder inte att dina synpunkter är felaktiga men inom forskningsvärlden så fungerar kvalitetssäkring just genom öppen publikation och diskussion och inte genom ledningsbeslut om vad som är rätt eller fel slutsatser och resultat. Jag har skickat dina kommentarer till Erik och han får välja att bemöta dem i lämpligt forum.


Vänliga hälsningar
 
Thomas Wahl
Akademichef

Skogsvilde

  • Inlägg: 16940
  • Om det inte dödar dig muterar och försöker på nytt
    • -
SV: Och detta är vad samhället söder sig på ? :(
« Svar #1 skrivet: 24 nov-19 kl 09:28 »
Ytterligare ett helt utkastat inlägg.
Ingen substans om vad det handlar om.    Dvs, man kan misstänka att det är förvanskat.
E-nr är inte det minsta lilla farliga.
Det kan vara produkten som döljer sig bakom som ställer till det.
Men inte nödvändigtvis.

 

torpjens

  • Inlägg: 2372
  • Vi lever på naturens villkor
    • Södermanland
SV: Och detta är vad samhället söder sig på ? :(
« Svar #2 skrivet: 24 nov-19 kl 09:38 »
 (:)  Inte självhushållningsrelaterat. Obegripligt. Låser. /Torpjens
Problemet är inte att makt korrumperar, det är att de korrumperbara söker makten.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

711 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser