Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  -  (läst 765 gånger)

Daniel Sörensen

  • Inlägg: 3005
  • Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
-
« skrivet: 11 nov-12 kl 12:50 »
-
« Senast ändrad: 26 nov-12 kl 12:41 av DanieӀ »
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

vindensbonig

  • Gäst
SV: Skickade meddelanden syns inte!
« Svar #1 skrivet: 11 nov-12 kl 12:53 »
Förut har jag haft en "spalt" till vänster inne på meddelanden där jag kunnat klicka på "skickade meddelanden" och då kunnat se vad jag skickat. Denna spalten är försvunnen nu? Varför?
Nä den finns kvar i alla fall hos mig .

betsla

  • Inlägg: 2896
    • Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
SV: Skickade meddelanden syns inte!
« Svar #2 skrivet: 11 nov-12 kl 12:55 »
Kolla uppe till höger om du hittar 2 pilar, klicka isf på dem så får du tillbaka spalten. Den har nog bara gömt sig :)

70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

 

betsla

  • Inlägg: 2896
    • Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
Sv: Skickade meddelanden syns inte!
« Svar #3 skrivet: 11 nov-12 kl 19:47 »
Fan man är väl dataingenjör ;D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

511 gäster, 3 användare (1 dolda)
von tratt, Bustera

* Forum

* Om tidningen Åter



-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser