Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ett hem  (läst 711 gånger)

Olav

  • Inlägg: 11
  • jag ger mig inte,promenadstråk skall anläggas där
    • Skåne
Ett hem
« skrivet: 24 okt-23 kl 14:38 »
  Fyller sjutio under vintern. Söker en plats att åldras med värdighet, en plats att sammanställa min livserfarenhet. Önskar ett hus att hyra på landsbygden med utrymme för keramik, trädgård för odling. Jönköping och söderut, minst en eldstad, ström. Hög standard inget krav. Är uppväxt på landet, djur och natur, rest en hel del. Skandinavien, Europa, Afrika, Indien,m.m. Vandrat i skog och mark, ett par riktigt långa caminos. Har följt ÅTER sen -90 talet. Spelar en del instrument. (köksmusiker). Brygger öl. Har inte tummen mitt i handen, varit delaktig i halmbal och flisbygge i ekoby. Matlagningsglad vegeterian från Skåne. Har körkort men ej bil. Är du i besittning av en fastighet som skulle motsvara denna önskan. Tveka inte Ring 0414/51194 OLA. Kan vara behjälplig vid mindre projekt


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

390 gäster, 1 användare
eremit1

* Forum

* Om tidningen Åter



- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser