Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Till alla som söker typ katter, hundar, sällskapsdjur och inte som mat  (läst 1192 gånger)

Utböling47

  • Inlägg: 4
    • -
Över hela Sverige är katthemmen överfulla, de behöver akut hjälp , många katter ska inte behöva vara hemlösa och frysa i hjäl i vinter, och när de inte får plats där kan man vara jourhem eller ta en katt från ett jourhem, finns tyvärr för få  jourhem.likadant är det med hundar, finns även något ställe där de har hästar som har fråntagits från ägaren då de har levt under missförhållanden.
Sök på Facebook. Googla.
Förmedla vidare till alla ni känner och gör en god gärning men det är akut brottom!!!!!
IS

Nina W

  • Inlägg: 3997
    • Värmland
Jag køpte en katthemskatt i slutet av augusti så jag tycker jag har gjort min insats! Hon ær glad och tillgiven men "skvætten,  springer ivæg før minsta lilla! Misstænker att hon har några svåra upplevelser bakom sig. Før tilfællet finns ju flera omplaceringskatter utannonserade hær på forumet också och jag hoppas de får nya hem.
« Senast ändrad: 09 okt-13 kl 02:14 av Nina W »

ojoj

  • Inlägg: 89
Ja det viktigaste är nog att folk kastrerar sina hon o hankatter ,för det är  ett jätteöverskott på katter , just nu har jag tagit hand om 2 st katter , som en familj bara tyckte att de kunde flytta ifrån, idioter!!!
Den ena har fått ett hem , den andra bor här i väntan på ett , de är kastrerade naturligtvis

Tinkerbell

  • Inlägg: 76
    • Östergötland
Av ren nyfikenhet

Varför tar ni emot djuren? Känns som om ni tar emot dem mot er vilja?
Det är ju inte ert ansvar ta hand om alla djuren även om det är otroligt godhjärtat.

Sätterbron

  • Inlägg: 117
    • Värmland
Jag ligger just nu i soffan med en kattunge från Kristinehamns Djurskydd på bröstet. En ynnest att få ta hand om henne! Visar tecken på att bli stans keligaste!
Bor i hus mitt i skogen, make, tre barn. Hedemorahöns, Helsingefår och bonnkatter.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

798 gäster, 1 användare
Lill-Tuva

* Forum

* Om tidningen Åter



- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser