Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Skott av Budleja.  (läst 1970 gånger)

Fixasjälvkille

  • Gäst
Skott av Budleja.
« skrivet: 20 okt-18 kl 11:47 »
Tänkte bara säga att jag tycker det funkar bra att ta skott av Buddleja. Fjärilsbuske.
Jag satte dem relativt sent ute i en kruka med sandblandad jord. Dags att sätta om dem nu så rötterna inte trasslar in sig i varann. Ska sätta dem 3 ock 3 i krukor. Sen bädda ner dem bland löv så de inte fryser för mycket.  Några sätter jag nog ut direkt i jorden. Jag sätter mycket grejs eftersom min morsa brukar hälsa på.. ock rensar gärna i trädgården. T.om. taggiga rosor har börjat försvinna på sista tiden.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

346 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser