Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Behöver akut flytta till något stillsamt där läkning, sömn och vila är möjligt  (läst 1130 gånger)

My Borgström

  • Inlägg: 1
    • -
Hej,
jag letar akut ett nytt boende och behöver hyra en stuga, ett torp eller ett litet hus, där jag kan få lugn och ro, med anledning av att jag inte får det där jag bor nu. För min hälsas och mitt välmåendes skull. Med rinnande vatten eller vattenpump. Långt ifrån vägar och allt vad trafik heter. Max 20-30 min promenad till buss/kommunikation. Jag kan elda för värmens skull (om eldstad finns, givetvis).

Gärna i Skåne. Låg hyra är ett krav. Hoppas på medmänsklighet. Det har varit tufft för mig länge och jag behöver läka och befinna mig i naturen, utan störningar från grannar och allt vad lägenhetsboende med grannar heter. Snälla hjälp.

Jag är en snäll och ordentlig och ansvarsfull tjej, som är aktsam och gillar att hålla rent och snyggt omkring mig, och som är i stort behov av återhämtning och av att bo i en lugn miljö. Jag är både känslig och stark men behöver kunna återställa min inre styrka, som bestulits mig p.g.a. diverse trauman och olämpliga, stökiga boenden.

Om det finns någon vänlig själ därute som kan tänka sig att och har möjlighet att hjälpa till, vänligen hör av er.

TCI

  • Inlägg: 8
    • Skåne
Hej! Vet inte om jag har exakt det du söker, men berättar gärna mer om du kontaktar mig direkt via havoskog@gmail.com
Mvh Inger


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

765 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Bästa tidning jag någonsin har läst!
/Jeya M

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser