Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bebisskydd  (läst 970 gånger)

Torkel

  • Inlägg: 256
    • Uppland
Bebisskydd
« skrivet: 25 maj-20 kl 10:52 »
På väggen i Joels butik intill kassan så hänger det en heltäckande skyddsdress för bebisar. Tyvärr utgör den enbart utsmyckning av lokalen och ingår alltså inte i det sortiment som finns till försäljning i butiken. Så nu till frågan: Var kan man köpa denna bebisskyddsdress? Någonstans ifrån kommer den rimligen, men varför tar inte Joel hem fler och säljer vidare?

Bösahusarn

  • Inlägg: 1271
  • Lagom kan också vara för mycket.
    • Skåne
SV: Bebisskydd
« Svar #1 skrivet: 25 maj-20 kl 17:17 »
Hur stort är behovet att ta med sig bebis när man rotar hos bina? Rimligen är detta en gränssättande tankenöt...
Det är aldrig för sent att ge upp.

Torkel

  • Inlägg: 256
    • Uppland
SV: Bebisskydd
« Svar #2 skrivet: 25 maj-20 kl 18:03 »
Det må vara hänt att inte alla företag i branschen kombinerar biodling och barnomsorgsverksamhet:-)... Dock skyddar denna dräkt även mot allt från myggbett till getingstick. Och alla barn trivs inte alltid innanför myggnätet i en liggvagn.

christelle

  • Inlägg: 7772
    • Blekinge
SV: Bebisskydd
« Svar #3 skrivet: 26 maj-20 kl 10:25 »
På väggen i Joels butik intill kassan så hänger det en heltäckande skyddsdress för bebisar. Tyvärr utgör den enbart utsmyckning av lokalen och ingår alltså inte i det sortiment som finns till försäljning i butiken. Så nu till frågan: Var kan man köpa denna bebisskyddsdress? Någonstans ifrån kommer den rimligen, men varför tar inte Joel hem fler och säljer vidare?
Frågade du inte hos Joel varifrån de köpt in dräkten?
The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep,
and miles to go before I sleep.   R. F.

 

Torkel

  • Inlägg: 256
    • Uppland
SV: Bebisskydd
« Svar #4 skrivet: 27 maj-20 kl 11:09 »
Nej, jag noterade bara deras skylt om att de inte har den  till salu...

christelle

  • Inlägg: 7772
    • Blekinge
SV: Bebisskydd
« Svar #5 skrivet: 27 maj-20 kl 17:17 »
Nej, jag noterade bara deras skylt om att de inte har den  till salu...
Det går säkert att ringa och kolla var Joel fått den ifrån. Annars saluför de jackor från 3-6 år.
https://www.joelvax.se/biavdelning/skyddsklader/slojor_byxor/59-1/
The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep,
and miles to go before I sleep.   R. F.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

358 gäster, 2 användare
xaelanar, ärt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har tidigare prenumererat. Var så nöjd att jag gav bort en prenumeration. Nu gör jag det igen. En jättebra present tycker jag!
/Margareta Mattsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser