Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kille söker tjej om det finns någon intresserad här  (läst 1078 gånger)

uggletorpet

  • Inlägg: 3
    • Gästrikland
kille söker tjej om det finns någon intresserad här
« skrivet: 26 aug-23 kl 22:10 »
Hej varför är Ugglan här, jo jag söker någon tjej helst i Norrland hoho, men övriga Sverige går bra det med,
svårt o säga vad jag söker jag gillar blandade saker alltså lite allt möjligt djur  odla saker som försök till grönsaker är bra på det men det har inte funkat så bra på senare år kan bero på det konstiga vädret vi har haft.
jag bor i hus ingen lägenhet men där bor jag själv sedan ett antal år sen tillbaka där av provar o göra en annons o se om det kan via pm så småningom dyka upp någon tjej vid ålder ja inte så kanske viktig själv är jag snart 42 om ålder vills veta av den som läser, rolig tråkig kan jag vara som det flesta, även omtänksam av mig.

Söker även men bara kanske om det finns någon på detta forum bland alla som är medlemmar här någon som som funderat på o vilja kanske leva lite mera naturist el åt det hållet inte öppet direkt utåt,  inte för jag tror det o inte för att den som tror jag söker sex att bara vara ute efter det  nej då missuppfattas det o ni kan gå vidare,  även fast det kan finnas sådana även på detta forum o det tror jag inte på alternativ men man vet ju inte så som samhället mer o mer förändras och som det är på andra kontakt /dejting sidor utanför alternativ osv.
jag är inte någon som lever självhushållning men tar reda på det jag kan i mån om tid bla pga det jobb jag har osv tex brukar jag försöka varje år så gott det går göra eget nypon pure mos  som jag fick lära mig av min gamla farmor o när hon var i farten  plockade jag mycket nypon som hon vile ta reda på, även en hell del svamp o bär plockat   men nu på senare år inte viljat så mycket gå i skogen bla på ej bra gå ensam o finns rätt mycket med eländiga fästingar o älgflugor, men mycket beror på är singel o svårt när är ensam o ta mig för med massa saker i hemmet gården, men när väll gäller kan jag både det ena o det andra, känner du kaske i gen dig? du kanske är åt liknande håll singel men ingen funnit.
kanske  kan du köra traktor?  såga ved elda andra saker som inte kommer på just nu man kan syssla med på landet.
 
Jag är bra på o bla baka även om det var länge sedan, och så fall kan jag bjuda på en kaka, för det är roligare o baka o bjuda andra på, kanske du är som jag ägg, mjölkprotein o glutten allergisk, eller har annan mat allergi, helst inte  inte päls allergi även om jag just nu inte har några djur                           
  (inte några barn heller för den delen.)  kanske skaffar något djur i framtiden.
låter jag intressant så hör hjärna av dig via pm o så kan vi kanske koplitera varandra om vi märker vi har samma intressen/känner av kemin efter ett tag stämer in på varandra mm osv
« Senast ändrad: 27 aug-23 kl 12:24 av uggletorpet »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

278 gäster, 1 användare
uzie

* Forum

* Om tidningen Åter



- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser