Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kyckling med öroninflammation?  (läst 683 gånger)

madde1234

  • Inlägg: 1
    • Uppland
Kyckling med öroninflammation?
« skrivet: 12 apr-19 kl 16:00 »
Har en 3 månaders kyckling som det verkar som om den har fått öroninflammation - gäspar, skakar på huvudet, har kliat/skrapat sig runt ögonen så att det blivit skorpor, och öronen verkar röda och skorpiga ut på insidan. Ögonen är väl hälften så stora som vanligt och lite vattniga. Hon är blek och lite medtagen, men hon hänger med de andra och äter. Hon har varit så här i några dagar nu och inga av de andra verkar sjuka. Vad kan jag göra för att hjälpa henne? Går det bort av sig självt eller är det godnatt som gäller? Tacksam för all hjälp!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

509 gäster, 3 användare (1 dolda)
Homestead_Hustler, ManPåGården

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser