Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  rädda pengarna  (läst 2422 gånger)

anemone59

  • Inlägg: 89
rädda pengarna
« skrivet: 06 mar-14 kl 07:14 »
På bokrean (Adlibris)köpte jag böckerna " Bankbluffen " och även " Pensionsbluffen" av Joel Dahlberg. Jag vill rekommendera dem till alla er som är rädd om pengarna och gärna föredrar att ha dem i egen ficka. Här presenteras många fräscha exempel på hur det går till att komma åt våra pengar och det blir klart lättare att orientera sig  efter att ha läst de här böckerna. Jag började läsa igår kväll och vaknade nu jättetidigt och kunde inte låta bli att kasta mig över boken för att läsa klart. Min man går omkring och stönar och suckar, först kom det orangea kuvertet och sedan de här böckerna så nu läser han högt för mig ur Pensionsbluffen och är mycket upprörd (han har nära till pensionen) han känner sig verkligen grundlurad och otrygg just nu men han är åtminstone välinformerad om hur det står till med pensionen. Läs dem och ta kommandot över kontot samt ställ krav på era banker.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

537 gäster, 7 användare (2 dolda)
Tli, Anders Flix, Mahok, Burn0ut, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Alltid lika härligt när åter trillar ner i brevlådan.
/EmelieT

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser