Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  12 timmar ved-TV  (läst 1530 gånger)


Huggorm

  • Gäst
SV: 12 timmar ved-TV
« Svar #1 skrivet: 17 feb-13 kl 14:11 »
Det är tydligen fler än jag som fascineras av ved

Pitchblende

  • Inlägg: 344
  • Awakened Saxon
    • Dalsland
SV: 12 timmar ved-TV
« Svar #2 skrivet: 08 apr-13 kl 11:45 »
Jag tycker det är roligt att norskans koselig är i stort sätt samma ord som engelskan cosy, med skillnaden att det i norksan används av var och en, dagligen.
"My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel."  ~ Rashid bin Saeed Al Maktoum (1912-1990), Emir av Dubai

Vitis

  • Inlägg: 4111
    • Skåne
SV: 12 timmar ved-TV
« Svar #3 skrivet: 08 apr-13 kl 15:22 »
Det är nu man önskar att man hade 12h extra för att kolla... kanske sjukskriva mig imorrn!  ::)

Jag fyllde år härom veckan och fick boken Ved av min omtänksamma fru (eller har hon baktankar, hon gillar inte att frysa). Av norske vedtoken Lars Mytting.

 

Blekslättens Gård

  • Inlägg: 486
  • Blekslatten gard.se
    • Dalsland
SV: 12 timmar ved-TV
« Svar #4 skrivet: 08 apr-13 kl 20:23 »
Den har jag med fått,Bra bok :)
Ekologisk pärlhöns uppfödning

Huggorm

  • Gäst
SV: 12 timmar ved-TV
« Svar #5 skrivet: 08 apr-13 kl 20:28 »
Jag såg de första timmarna på det där programmet och det var väll okej. Inte fantastiskt bra, men jämfört med all annan skit som visas på TV så var det en fullträff.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

294 gäster, 1 användare
Oskari

* Forum

* Om tidningen Åter



- Längtar alltid till nästa nummer. De kommer aldrig tillräckligt ofta!
/Annelie R

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser