Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Giselas Äventyr  (läst 44744 gånger)

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Giselas Äventyr
« Svar #480 skrivet: 21 mar-11 kl 08:12 »
Micke får hälsa på henne så ni får se henne ligga stilla då och då ;)
Hehe, kollegan med son var här för en tid sen och under hela 1,5 timme låg Gisela platt, nästan nersjunken i soffan och blev klappad oavbrutet av sonen, har aldrig sett nåt liknande  ;D

Med "yrke för katt" menar jag främst musjakt.  Hur kan farbror doktorn hindra det ...  ???

Kul att hör att Du fortfarande är aktiv, Gisela!  Se bara upp så att det forfarande finns fingrar kvar tills Du vill bli smekt...  ;)

Aaah musjakt, trodde du menade herr-jakt. Jo musjakt är hon duktig på fortfarande, och ännu hellre myrjakt under köksskåpen  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Trollmor

  • Inlägg: 10686
  • Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: Giselas Äventyr
« Svar #481 skrivet: 23 mar-11 kl 06:19 »
Nå, då har Du ju framtiens försörjning säkrad, Gisela!  Vi ser fram emot små rapporter även i framtiden.  Slut med "Jag syns inte, sa jag!"  ;)
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Giselas Äventyr
« Svar #482 skrivet: 23 mar-11 kl 13:01 »
Nå, då har Du ju framtiens försörjning säkrad, Gisela!  Vi ser fram emot små rapporter även i framtiden.  Slut med "Jag syns inte, sa jag!"  ;)
Hahaha ja den bilden är oförglömlig  ;D

Får langa fram kameran lite oftare, även om Gisela nu är en vuxen dam så är hon en odåga i alla fall. Favoritleken är fortfarande att hänga i mammas byxben över alla trösklar och fram och tillbaks genom huset. Ska se om jag kan be sonen filma det nån gång.  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Trollmor

  • Inlägg: 10686
  • Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: Giselas Äventyr
« Svar #483 skrivet: 23 mar-11 kl 21:18 »
Hahaha ja den bilden är oförglömlig  ;D

- Som Du märkte ...   :-[


Får langa fram kameran lite oftare, även om Gisela nu är en vuxen dam så är hon en odåga i alla fall. Favoritleken är fortfarande att hänga i mammas byxben över alla trösklar och fram och tillbaks genom huset. Ska se om jag kan be sonen filma det nån gång.  ;D

Ja, det - och mycket annat - ser vi fram emot!
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Giselas Äventyr
« Svar #484 skrivet: 23 mar-11 kl 22:34 »
Jag ska bättra mig!  :)
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Giselas Äventyr
« Svar #485 skrivet: 15 apr-11 kl 08:44 »
På tal om kattallergi, Giselas favoritplats där hon kan studera fåglarna medans mamma slösar bort dyrbar tid på Alternativ.nu.
Lägg märke till Giselas frisyr när hon vänder bästa sidan till  ;D
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Giselas Äventyr
« Svar #486 skrivet: 15 apr-11 kl 08:47 »
Matte börjar också förstå varför alla pennor och linjaler har märkliga avtryck  ::)
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

 

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Giselas Äventyr
« Svar #487 skrivet: 15 apr-11 kl 08:49 »
Denna bild behöver ingen beskrivning  :-*
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

808 gäster, 1 användare
peterm

* Forum

* Om tidningen Åter



- Otroligt mycket läsvärda artiklar. Jag väntar alltid med spänning på nästa nummer, en otroligt bra tidning!
/ Pia Elldalen

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser